Kanál SP na YouTube SP na Facebooku SP na Floowie

Nabízím práci

V této sekci můžete volně zveřejňovat své nabídky volných míst (NABÍZÍM PRÁCI). Váš text bude uložen do jednoho souvislého bloku, který poté upraví pracovníci redakce. Do políčka "URL odkaz" vkládejte webovou stránku spolu s "http://".

Sociální pracovník/pracovnice (Beroun)

Druh: nabízím práci

Popis:
 
Nezisková organizace Farní charita Beroun hledá do svého týmu nového kolegu nebo kolegyni na pozici Sociální pracovník/pracovnice pro oblast osob bez přístřeší.
 
Požadujeme:
  • vzdělání dle zákona o sociálních službách /min. VOŠ nebo VŠ/
  • dobrá orientace v sociální oblasti
  • komunikační a organizační dovednosti, schopnost pracovat v týmu, samostatnost, zodpovědnost
  • psychická odolnost a motivace k práci s klientem
  • základní znalost práce na PC (word, excel, outlook, internet)
  • časová flexibilita
  • trestní bezúhonnost
  • praxe v sociální oblasti – výhodou

Nabízíme:

  • možnost odborného růstu, vzdělávání
  • možnost seberealizace a smysluplné práce v neziskovém sektoru
  • příjemné pracovní prostředí
  • nástup dohodou
  • úvazek 0,5-1,0
  • Místo výkonu práce: Beroun
  • Nabízená mzda: 24.000,-Kč pro celý úvazek

V případě zájmu zašlete Váš životopis v českém jazyce a motivační dopis na radka.novotna@charita-beroun.cz. Bližší informace: Mgr. Mariana Radošovská, tel.: 733 616 218 Do předmětu nezapomeňte uvést název pracovní pozice. Těšíme se na spolupráci s Vámi.


Kontaktní e-mail: radka.novotna@charita-beroun.cz
Další informace: https://beroun.charita.cz/volna-mista/
Datum zveřejnění: 10.4.2019

zpět na přehled

Nabídka nových knih

obalka
Zázrak tří květin
L.Zatloukal...
obalka
Dítě s autismem a...
A.Scarpa; A.Wells...
obalka
Pandořina skříňka
Lauren Slater
obalka
Můj hlas půjde s ...
Sidney Rosen
obalka
Jít vlastní cestou
Jeff Goins
obalka
Mindfulness pro ...
Gary Hennessey
obalka
Speciální sourozenci
David Havelka...

... kompletní nabídka

© 2014, časopis Sociální práce/Sociálna práca | počet návštěv: [CNW:Counter] | … vstup do administrace