Supervize praxe studentů sociální práce – úkolově orientovaný přístup
Cílem příspěvku je představit úkolově orientovanou supervizi v aplikaci do praxe studentů sociální práce a pilotní studii jejího ověření. Zobrazit text
Cílem příspěvku je představit úkolově orientovanou supervizi v aplikaci do praxe studentů sociální práce a pilotní studii jejího ověření. Zobrazit text
Při přípravě sociálních pracovníků na půdě českých vysokých škol vidíme snahu o spojení tzv. univerzitního vzdělávání s požadavky, které přinesl Boloňský proces, a také snahu vyhovět klasifikačním standardům české Asociace vzdělavatelů v sociální práci. Česká Asociace vzdělavatelů v sociální práci v našem prostředí v rámci vysokoškolské přípravy sociálních pracovníků usiluje o hlubší propojení aspektů univerzitního (akademického) vzdělávání s aspekty profesionálního (odborného)
vzdělávání – tedy zaměřeného na získávání praktických kompetencí směřujících k výkonu profese sociální práce. Zobrazit text
© 2020 - časopis Sociální práce, všechna práva vyhrazena