Sociální a zdravotní důsledky reklamy návykových látek a hazardu a jejich prevence

Zákonná omezení týkající se reklamy jsou v Česku minimální a reklama návykových rizik je téměř všudypřítomná. V této práci se zabýváme některými méně známým formami reklamy. Pak zmiňujeme vliv reklamy u problémů působených alkoholem, hazardem a nezdrženlivým nakupováním. Dále poukazujeme na možnosti prevence škodlivého vlivu reklamy a zvláštní pozornost věnujeme mediální gramotnosti. Ta je důležitá pro celou populaci, zvláště pro děti a dospívající, osoby, které mají návykovou nemoc nebo jsou ohroženy chudobou. Mediální gramotnost navíc prospívá duševnímu zdraví a zlepšuje kvalitu života.

Chcete-li zobrazit tento obsah, musíte být předplatitelem časopisu.

Zapomněli jste heslo?

Nemáte předplatné? Objednejte si ho.

Chci předplatné