Podmínky výběrového řízení:
Popis pracovní činnosti: Výkon státní správy v přenesené působnosti – zajišťování agend na úseku
sociálně–právní ochrany dětí. Vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny; stanovení opatření k zajištění
ochrany dítěte. Provádění šetření, sledování dodržování práv dítěte v zařízeních pro výkon ústavní
výchovy. Účast na jednáních u soudu, podávání příslušných návrhů a podnětů soudu. Poskytování
poradenství a výkon dalších činností na úseku sociálně–právní ochrany dětí. Práce s dětmi, na kterých byl
spáchán trestný čin nebo je podezření ze spáchání takového činu.
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce, jakožto
obce s rozšířenou působností.
Platové zařazení: 11. platová třída + osobní příplatek po zkušební době.
Zaměstnanecké výhody jsou garantovány kolektivní smlouvou, k náhledu zde Benefity
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup je možný ihned / dle dohody.
Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České
republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je
způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon
správních činností stanovené zvláštním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem)
Další požadavky stanovené statutárním městem Liberec pro uchazeče:
- vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu v některém z oborů zaměřených na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost;
- znalost příslušných zákonných norem;
- velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s klienty;
- samostatnost při práci, psychická odolnost, vysoká pečlivost a důslednost;
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič); uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office);
Praxe v sociální oblasti vítána, místo je vhodné i pro absolventy výše uvedených studijních oborů.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho:
- jméno, příjmení a titul;
- datum a místo narození;
- státní příslušnost;
- místo trvalého pobytu;
- číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana).
- Musí být též uvedeno datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o jeho dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností;
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; – ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku. Přihlášku i osobní dotazník
lze stáhnout na webových stránkách města na adrese https://www.liberec.cz/cz/obcan/urad/tajemnik/oddeleni-
personalni/dokumenty/osobni-dotaznik-prihlaska-k-vyberovemu-rizeni.html
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je dne 24. září 2023.
Způsob podání přihlášky: poštou na adresu: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC, personální
oddělení, náměstí Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec 1 nebo osobně na podatelnu Magistrátu města
Liberec (tel. 485 243 761 nebo 485 243 768 – 9).
Obálku označte textem: VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – ODBORNÝ SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK – OSPOD
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo na základě výběrového řízení nepřijmout žádného uchazeče.
Vrácení písemných materiálů poskytnutých k výběrovému řízení: po skončení výběrového řízení si uchazeči mohou materiály osobně vyzvednout na personálním oddělení Magistrátu města Liberec nebo (po dohodě) jim budou zaslány poštou.