- Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce, jakožto obce s rozšířenou působností
Předpoklady pro výkon funkce:
- úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt)
- dosáhla věku 18 let
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná
- ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem)
- vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském nebo magisterském studijním programu v některém z oborů zaměřených na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost
- znalost příslušných zákonných norem
- velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s klienty
- samostatnost při práci, psychická odolnost, vysoká pečlivost a důslednost
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič); uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office); · praxe v sociální oblasti vítána, místo je vhodné i pro absolventy výše uvedených studijních oborů
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho:
- jméno, příjmení a titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost; – místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
- musí být též uvedeno datum a podpis zájemce
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o jeho dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku a fotografie
- přihlášku i osobní dotazník lze stáhnout na webových stránkách města na adrese http://www.liberec.cz/ota/
Popis vykonávané činnosti:
- Výkon státní správy v přenesené působnosti – zajišťování agend na úseku sociálněprávní ochrany dětí
- Vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny; stanovení opatření k zajištění ochrany dítěte
- Provádění šetření, sledování dodržování práv dítěte v zařízeních pro výkon ústavní výchovy
- Účast na jednáních u soudu, podávání příslušných návrhů a podnětů soudu
- Poskytování poradenství a výkon dalších činností na úseku sociálně-právní ochrany dětí
- Práce s dětmi, na kterých byl spáchán trestný čin nebo je podezření ze spáchání takového činu
- Platové zařazení: do platové třídy 11, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce
- Zaměstnanecké výhody jsou garantovány kolektivní smlouvou
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup je možný ihned, případně dle dohody.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je dne 30. dubna 2019. Způsob podání přihlášky: poštou na adresu: Statutární město Liberec, personální oddělení, náměstí Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec 1 nebo osobně na podatelnu Magistrátu města Liberec (tel. 485 243 761 nebo 485 243 768 – 9) Obálku označte textem: VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – ODBORNÝ SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK SOSD Zaměstnavatel si vyhrazuje právo na základě výběrového řízení nepřijmout žádného uchazeče. Po skončení řízení budou uchazečům jejich písemné materiály, poskytnuté k výběrovému řízení, vráceny.
e-mail: pavlu.vlasta@magistrat.liberec.cz
web: http://www.liberec.cz/ota/