V Sociálně aktivizační službě pro rodiny s dětmi pomáháme rodinám s nezletilými dětmi překonávat problémy s plněním školních povinností, s péčí o děti, výchovou a hospodařením, které jsou způsobeny chudobou a které nezvládají vyřešit vlastními silami.
Co dělá sociální pracovník v našem programu pro ohrožené rodiny?
- je koordinátorem práce s ohroženou rodinou, se kterou pracuje nejčastěji přímo v její domácnosti,
- rodině pomáhá řešit problémy, které se nejčastěji týkají péče o děti, jejich výchovy, trávení volného času, povinné školní docházky, hospodaření, péče o domácnost a další,
- velmi úzce spolupracuje s pracovníky oddělení sociálně právní ochrany dětí, školami a dalšími zainteresovanými institucemi.
A co očekáváme od vás?
- vzdělání dle Zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách – VOŠ, VŠ v oblasti sociální práce (pokud jej nemáte ukončené, i tak se ozvěte, stačí nám alespoň započaté studium),
- vyžadujeme potvrzení o trestní bezúhonnosti,
- hledáme hlavně člověka loajálního a empatického, který bude rád pomáhat cílové skupině ohrožených rodin,
- budete cestovat po Náchodsku (Náchod, Česká Skalice, Červený Kostelec, Hronov, Police nad Metují a okolí), potřebujeme tedy někoho ochotného cestovat, (a to především hromadnou dopravou),
- pracovní čas si budete plánovat samostatně, proto potřebujeme někoho zodpovědného a samostatného, kdo si s plánováním rozvrhu poradí, ale také rád pracuje v týmu.
Proč právě k nám?
- pracovní čas si můžete plánovat sami s ohledem na vaše potřeby a možnosti,
- získáte zkušený tým přátelských kolegů, kteří vám pomohou při zaškolování a budou vám oporou na každém vašem kroku,
- nabízíme práci na plný úvazek,
- nástupní plat 25 000 Kč, po zkušební době 27 000 Kč + osobní ohodnocení,
- nás budete mít možnost dalšího vzdělávání, pravidelné supervize, intervize, metodické konzultace,
- dáme Vám příležitost uplatnit své nápady, podílet se na rozvoji služby a dalších aktivitách organizace,
- pokud ještě studujete, poskytneme vám až 40 hodin studijního volna.
A uvítáme také absolventy, tak se neváhejte ozvat!
Benefity: 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy a školení, Příspěvek na stravování, Možnost občasné práce z domova, Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Možnost studijního volna.
Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je strukturovaný životopis zaslaný do 30.6.2023 na personalista.aufori@gmail.com.
Zasláním životopisu udělujete souhlas s tím, že získaná data budeme zpracovávat pouze za účelem dosažení vhodného kandidáta a pouze po dobu výběrového řízení.