Ratolest Brno vypisuje výběrové řízení na pozici výkonného(é) ředitele(ky).
Místo výkonu práce: Brno
Možný nástup: březen 2013 (případně dle dohody)
Úvazek: 1,00
Požadavky:
• VŠ (dosažené vysokoškolské vzdělání v pomáhajícím oboru nebo praxe v sociálních službách výhodou)
• min. 2 roky praxe ve vedoucí pozici a zkušenost s přípravou a realizací projektů
• manažerské schopnosti
• zkušenosti s finančním a personálním řízením
• obecná orientace v účetnictví a v souvisejících předpisech
• znalost problematiky neziskového sektoru v ČR
• dobré vystupování a komunikační schopnosti
• časová flexibilita a spolehlivost
• organizační schopnosti
• znalost anglického jazyka, znalost práce s PC
• odolnost vůči stresu a schopnost pracovat v časové tísni
Kompetence:
Zastupování a prezentace sdružení
• odpovídá za zastupování organizace navenek ve všech záležitostech právních, ekonomických, provozních
• reprezentuje organizaci a podporuje její spolupráci s partnery, veřejností, dárci
Poslání a strategické řízení:
• naplňuje poslání organizace
• zodpovídá za tvorbu a plnění strategického plánu Ratolesti Brno v návaznosti na strategické plány jednotlivých programů.
Odborné vedení:
• je zodpovědný/ná za naplňování standardů kvality sociálních služeb v zařízeních poskytujících sociální služby a jiných druhových standardů kvality v preventivních, probačních a ostatních službách
• je zodpovědný/ná za vytváření metodických předpisů organizace
Personální řízení:
• stanovuje koncepci a strategii řízení lidských zdrojů, vytváří personální politiku. Ratolesti Brno včetně plánování rozvoje a budování kapacit lidských zdrojů.
• je oprávněn uzavírat a ukončovat pracovně právní vztahy, stanovuje náplň přímo podřízených pracovníků
Hospodaření:
• vytváří a zodpovídá za návrh ročního rozpočtu organizace a jeho dodržování
• zodpovídá za vyrovnané hospodaření v jednotlivých projektech
• zodpovídá za řádné vedení účetnictví organizace
Granty a fundraising:
• zodpovídá za zpracování jednotlivých grantových žádostí
• zodpovídá za dodržování podmínek obsažených v dotačních smlouvách
• zodpovídá za vyúčtování jednotlivých grantů a vyhotovení realizačních zpráv
• podílí se na vytváření a realizaci fundraisingové strategie organizace
Nabízíme:
• zázemí stabilní a úspěšné organizace
• prostor pro seberealizace
• podporu profesního růstu
• příspěvek na vzdělávání
• přátelské pracovní prostředí
• flexibilní pracovní dobu
• 25 dní dovolené
• sick days
• služební notebook a telefon
Nutnou podmínkou k zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu nejpozději do 6. 2. 2013 na email vera.ruzickova@ratolest.cz
Více informací podá: Mgr. Věra Růžičková, vedoucí Nízkoprahového klubu Pavlač a členka Rady sdružení, tel: 739 106 822
Vybraní uchazeči budou kontaktováni, aby se dostavili k 1. kolu osobního pohovoru, který proběhne 18. 2. 2013 mezi 9:00 – 17:00 (přesný čas jednotlivých pohovorů bude upřesněn)
Adresa: Špitálka 16, 602 00 Brno
Kontaktní osoba: Mgr. Věra Růžičková
telefon: 739106822
E-mail: vera.ruzickova@ratolest.cz
WWW: http://www.ratolest.cz/