Název pracovní pozice: Terénní sociální pracovník na Trutnovsku
Region: Trutnov
Nástup: 2. 1. 2025, nebo dle domluvy
Zaměstnavatel: Aufori, o.p.s., Habrmanova 136/3, 500 02 Hradec Králové
Věříte, že „odvážnému štěstí přeje“?
Hledáte smysluplnou práci a rádi pomáháte?
Pak se nám ozvěte, hledáme právě vás!
V sociální službě Terénní programy budete podporovat lidi, kteří kvůli chudobě žijí v nepříznivých podmínkách, a pomáhat jim překonat problémy spojené např. s bydlením, hledáním zaměstnání nebo dluhy.
Pracovat budete od pondělí do pátku vždy v čase od 8.00 do 16.30 hod., ale svůj pracovní den si plánujete sami. Ke své práci dostanete mobilní telefon a notebook, které budete moci využívat i pro soukromé účely. Administrativu zvládnete vyřídit z pohodlí Vašeho domova. Pokud ještě studujete, rádi Vám poskytneme 40 hodin placeného studijního volna ročně. Využívat budete moci i další benefity, čtěte dál.
Co u nás budete dělat?
- Dojíždět za klienty do jejich domácností,
- pomáhat klientům řešit problémy, které se týkají nejčastěji financí, hledání zaměstnání, bydlení, dluhů, sporů, komunikací s úřady a návaznou sítí služeb,
- doprovázet klienty na úřady a další instituce dle potřeby, pomáhat jim řešit jejich životní situaci,
- mapovat lokality, které jsou ohroženy výskytem sociálně patologických jevů.
Co od Vás očekáváme?
- Odpovídající vzdělání dle Zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách: požadujeme minimálně SŠ vzdělání s kvalifikací pracovníka v sociálních službách nebo VŠ či VOŠ vzdělání v oblasti sociální práce; přijímáme však i uchazeče, kteří mají alespoň započaté studium 2. ročníku VŠ nebo VOŠ v uvedeném oboru,
- potvrzení o trestní bezúhonnosti,
- empatii a porozumění pro lidské příběhy, se kterými se při své práci budete potkávat, aby bylo možné si lépe budovat důvěru s našimi klienty,
- bezproblémový time management, pracovní rozvrh si budete plánovat sami, proto potřebujeme někoho zodpovědného, kdo si s tím hravě poradí,
- týmovost, respektujeme individuálnost našich kolegů, ovšem bez vzájemné spolupráce by naše služba nemohla fungovat jako celek,
- loajálnost a souznění s našimi hodnotami, tou nejvýstižnější z nich je pro nás odvaha,
- ochotu cestovat po Trutnovsku, a to především hromadnou dopravou i s ohledem na životní prostředí.
Co vám můžeme nabídnout?
- Zkušený tým přátelských kolegů, kteří vám pomohou při zaškolování a budou vám oporou na každém vašem kroku,
- práci na plný úvazek s nástupem od 2. 1. 2025 nebo jak se domluvíme,
- nástupní mzdu 27 000 Kč, po zkušební době 29 000 Kč a dále možnost osobního ohodnocení za pracovní aktivitu,
- 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna,
- mobilní telefon a notebook,
- příspěvek na stravování,
- vyřizování administrativy z domova,
- možnost dalšího vzdělávání, pravidelné supervize, intervize, metodické konzultace,
- možnost uplatnit své nápady, podílet se na rozvoji služby a dalších aktivitách organizace.
Pro zařazení do výběrového řízení nám prosím zašlete váš strukturovaný životopis, a to nejpozději do 7. 11. 2024 na e-mailovou adresu personalista.aufori@gmail.com.
Zasláním životopisu udělujete souhlas s tím, že získaná data budeme zpracovávat pouze za účelem dosažení vhodného kandidáta a pouze po dobu výběrového řízení.
A pokud vás zajímá, jak u nás výběrové řízení probíhá, navštivte naše webové stránky https://www.aufori.cz/kariera.
Těšíme se na vás!