Charita ČR hledá kandidáta/ku na pozici PROGRAMOVÝ ADMINISTRÁTOR/KA PRO MOLDAVSKO A GRUZII s místem výkonu v Praze.
Popis:
Klíčové povinnosti a odpovědnosti: Pracovník poskytuje svému nadřízenému (projektový manažer) administrativní a logistickou podporu, spolupracuje s finančním manažerem a účetním organizace.
Konkrétní odpovědností bude:
- podpora činnosti programového manažera a pomoc při realizaci všech svěřených projektů v daných zemích
- administrativa programového cyklu
- organizační a logistické zajištění projektových aktivit
- komunikace v rámci programu (včetně komunikace s partnery v místě realizace projektů)
- spolupráce na přípravě projektových dokumentů (měsíční a roční zprávy aj.)
- podílet se na přípravě a rozvoji nových projektů v rámci programu
- samostatná zodpovědnost za svěřené komponenty programu, případně za celé projekty
- organizace studijních návštěv v ČR
- propagace projektových aktivit (příprava podkladů na web, psaní článků)
- překlady dokumentů z/do anglického a ruského jazyka
- koordinace dobrovolníků a stážistů v místě realizace projektu i na ústředí CHČR
- příprava nových dobrovolnických pozic, komunikace se vzdělávacími institucemi ohledně odborných praxí studentů (např. VOŠ-CARITAS)
Požadavky:
- VŠ vzdělání
- organizační a komunikační schopnosti
- schopnost pracovat v týmu i samostatně
- výborná znalost angličtiny a ruštiny (slovem i písmem)
- práce s programy Word, Excel, Outlook, Internet na velmi dobré úrovni
- ochota cestovat
Výhodou je:
- zkušenost v nevládním neziskovém sektoru
- praxe v oblasti rozvojové spolupráce a/nebo humanitární pomoci
- znalost rumunského jazyka
- řidičský průkaz
Nabízíme:
- možnost seberealizace
- zajímavou práci v Praze
- získání zkušeností na mezinárodní úrovni
- zázemí organizace s dlouholetou praxí v daném oboru
Nástup: možný ihned
Motivační dopis a strukturovaný životopis v anglickém jazyce zasílejte do 20. června 2012 na adresu kristina.reist@charita.cz.