Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů.
Aktuálně obsazujeme ve výběrovém řízení pozici koordinátor / koordinátorka plánování sociálních služeb v odboru sociálních věcí (kód 3417).
Co Vás na této pozici čeká
- koordinace a usměrňování tvorby střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb
- metodická, poradenská a konzultační činnost v oblasti sociálních služeb hl. města Prahy ve vztahu k uživatelům a poskytovatelům sociálních služeb
- koordinace procesu plánování sociálních služeb na území hl. města Prahy, včetně zajišťování se všemi účastníky procesu
- zpracovávání podkladů pro střednědobý plán rozvoje sociálních služeb hl. města Prahy, analýzy potřeb uživatelů a poskytovatelů, zpracovávání průběžných výstupů
- zpracování koncepčních materiálů v rámci plánování sociálních služeb
- metodické vedení koordinátorů (či pověřených osob) v procesech plánování sociálních služeb na městských částech hl. města Prahy
- poradenská a konzultační činnost v rámci nastavení procesů plánování sociálních služeb na jednotlivých městských částech
- spolupráce s městskými částmi na střednědobém plánu rozvoje sociálních služeb, zejména na úrovni výkazů a sběru dat
Jaké máme požadavky?
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
- znalost zákona o sociálních službách a další související předpisy
- zkušenost s tvorbou strategických materiálů a analytických výstupů
- zkušenost s plánováním sociálních služeb
- znalost práce na PC (MS Office, Internet)
- komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
- organizační schopnosti
- schopnost samostatného rozhodování, zodpovědnost
- výhodou praxe ve veřejné správě
Zákonné předpoklady: Úředníkem podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, se může stát fyzická osoba, která je státním občanem ČR nebo cizím státním občanem s trvalým pobytem v ČR, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, bezúhonná a ovládá český jazyk.
Co Vám nabízíme?
- Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, struktura platu: základní plat (22.980 Kč až 33.790 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební době (do výše 16.890 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
- pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna
- pracoviště v centru Prahy
- podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring a koučink
- systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta)
- příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- možnost služebního bytu
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, 2 dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.
Přihlášku s přílohami je třeba doručit nejpozději dne 21. 12. 2021 do podatelny Magistrátu hl. města Prahy, Jungmannova č. 35/29, 111 21 Praha 1, nebo prostřednictvím datové schránky.