- přímá práce s uživateli služby či jejich zákonnými zástupci
- komunikace s rodinou klienta
- vytváření a vyhodnocování individuálního plánu klienta
- aktivizace a motivace klienta
- podpora klienta při přípravě na zaměstnání a následně na pracovišti
- podpora samostatného života (bydlení, sebeobsluha, aj.)
- práce s klientem v kolektivních aktivitách
- administrativní práce spojená s pozicí.
Požadujeme:
- způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, zdravotní způsobilost
- odbornou způsobilost podle § 110 zákona o sociálních službách
- orientaci v zák. o soc. službách č. 108/2006 Sb.
- empatii, citlivý a důslední přístup k lidem
- časovou flexibilitu, ochotu navázat dlouhodobou spolupráci
- ochotu dále se vzdělávat
- schopnost pracovat v týmu i samostatně, komunikativnost a odpovědný přístup k práci
- zkušenosti v sociální rehabilitaci nebo osobní asistenci (vítány)
- zkušenosti s prací s lidmi s autismem (vítány)
Nabízíme:
- práci na plný úvazek (příp. po dohodě jinak)
- metodické vedení
- další vzdělávání pracovníků v sociálních službách
- technické a materiální zabezpečení
- smlouvu na dobu určitou s možností prolongace na dobu neurčitou
- nástup nejdříve 1.7.2018 (příp. jinak po individuální dohodě)
Postup výběrového řízeni: 1. Zašlete svůj životopis a motivační dopis elektronicky co nejdříve na adresu: reditel@paspoint.cz 2. Vybraní uchazeči budou pozváni na ústní pohovor v prostorách organizace. 3. S vybraným kandidátem bude uzavřena smlouva. Tomáš Dostál ředitel organizace