Náplň práce:
– spoluvytváření komunikační strategie organizace
– příprava a realizace jednotlivých komunikačních kampaní k projektům Kavárna POTMĚ, koncert Světlo pro Světlušku, Den, kdy svítí Světlušky, Běh POTMĚ a další
– příprava PR plánů a mediálních plánů (media mix, rozpočet), včetně návrhu mediálního plnění vůči partnerům nadace, dohled na jejich plnění
– aktivní komunikace s novináři a redakcemi, posilování dobrých vztahů
– příprava a distribuce tiskových zpráv
– péče o stávající mediální partnery, vyhledávání nových
– komunikace s mediální agenturou
– tvorba a správa kontaktní databáze (novináři, mediální partneři)
– příprava podkladů, korektura textů pro všechny propagační a tiskové materiály organizace, včetně výroční zprávy
– příprava prezentací v power-pointu pro partnery organizace
– zodpovědnost za obsahovou a obrazovou podobu webu, komunikace se správcem
– zodpovědnost za komunikaci prostřednictvím sociálních sítí, zejména Facebooku
– pravidelné reportování, vyhodnocení komunikační kampaně k jednotlivým projektům
– monitoring médií, vyhodnocení spolupráce pro partnery, zpracování mediálu
– dohled nad tím, jak je nadace prezentována organizacemi, které podporuje ze sbírky Světluška
– vyhledávání nových partnerů pro charitativní projekt Světluška a ostatní benefiční akce Nadačního fondu Českého rozhlasu
– úzká spolupráce s ředitelkou, patronkou projektu, generálním a hlavním partnerem nadace a zřizovatelem Českým rozhlasem
– řízení menších benefičních projektů
– komunikace a péče o stávající i nové dárce a partnery organizace)
– úzká spolupráce a komunikace s grantovým oddělením (získání pozitivní zpětné vazby pro dárce)
Požadujeme:
– zkušenosti z PR, marketingu, koordinace projektů
– radost z psaní textů a zkušenosti s přípravou propagačních materiálů
– kreativní přístup při vymýšlení nových PR aktivit
– otevřenou, pozitivní a energickou osobnost s příjemným a vstřícným vystupováním, která bude schopna navázat na vynikající vztahy Světlušky s novináři a mediálními partnery
– SŠ/VŠ, minimálně 3 roky praxe, zkušenosti z nadačního prostředí vítány
– znalost české mediální scény a inzertního trhu
– pozitivní přístup, flexibilita, samostatnost, důslednost a pečlivost, odolnost vůči stresu
– otevřenost učit se novým věcem
– všeobecný přehled, orientace v situaci na trhu a v neziskovém sektoru ČR, znalost problematiky zrakového postižení vítána
– výborná znalost práce na PC, psaní všemi deseti (MS Office, Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Internet)
Nabízíme:
– zajímavá a odpovědná práce v přední české charitativní organizaci, která se těší zájmu a důvěře široké veřejnosti
– zaměstnání na HPP
– možnost podílet se na zajímavých projektech a celkové strategii projektu Světluška
– platové ohodnocení dle dosavadních zkušeností a s ohledem na možnosti neziskového sektoru
– příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
– nástup IHNED!!!
Své životopisy zasílejte prosím na níže uvedenou e-mailovou adresu společně s motivačním dopisem a fotografií.
hr.svetluska@rozhlas.cz
Místo pracoviště: Vinohradská 1409/12, Praha – Vinohrady