Očekávání:
FR:
- získávání zdrojů od firemních dárců a sponzorů
- získávání darů od individuálních dárců
- plánování a realizace cílených fundraisingových kampaní
- budování vztahů s dárci i sponzory
- koordinace a zodpovědnost za související agendu a administraci (smlouvy, databáze, apod.)
PR:
- vedení databáze kontaktů (partneři, donátoři, média, spolupracovníci)
- prezentace naší činnosti, aktivit a cílů na veřejnosti
- plánování a řízení prezentačních kampaní a akcí
- psaní článků, reportáží, tiskových zpráv a obsahové části webové prezentace
Předpoklady:
- min. středoškolské vzdělání
- zkušenosti v oblasti firemního, individuálního dárcovství a fundraisingu na sociální a zdravotní služby a charitativní činnost
- velmi dobré komunikační, organizační a řídící schopnosti, příjemné vystupování
- samostatnost, dobré prezentační dovednosti
- ztotožnění se s cíli a posláním organizace
- morální bezúhonnost
- výborná znalost uživatelské práce na počítači a českého jazyka
- řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
Výhody:
- vzdělání a zkušenosti v oblasti aktivit neziskového sektoru, financování neziskových organizací
- jazyková znalost
Nabízíme:
- úvazek 1,0 (možnost funkce rozdělit na zkrácený úvazek)
- samostatnou, kreativní práci ve stabilní a zavedené organizaci
- vstřícnou personální politiku, příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv, firemní benefity
- 5 týdnů dovolené
- flexibilitu pracovní doby
- možnost odborného růstu formou vzdělávání
- možnost realizace vlastních inovací a nápadů
- odpovídající platové ohodnocení
Předpokládaný nástup: dle dohody
Zájemci mohou zaslat nejpozději do 22. 1. 2017 motivační dopis, strukturovaný životopis a souhlas s uchováním osobních údajů e-mailem na adresu: tisnov@tisnov.charita.cz
Kontaktní osoba: Jana Marečková, tel. 731 646 871, email: tisnov@tisnov.charita.cz
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.