- vyhledávání možných dotačních titulů v souladu s posláním organizace
- zpracování a příprava projektových žádostí – kontrola logického rámce projektu, souladu s podmínkami
- zodpovědnost za administrativní zajištění realizovaných projektů a dotací – kontrola plnění smluvních požadavků a termínů monitorovacích zpráv
- komunikace s poskytovateli dotací
- členství v managementu organizace – podílení se na vedení chodu organizace
- účast na poradách, strategickém plánování, tvorbě předpisů
Požadujeme:
- pracovní zkušenost minimálně 2 roky
- minimálně VŠ vzdělání
- velmi dobrou znalost práce na PC, především MS Office
- samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
- znalost projektového managementu
- výhodou zkušenosti z neziskového sektoru
- výhodou zkušenosti ze sociálních služeb
Nabízíme:
- dynamickou, pestrou a smysluplnou práci
- příležitosti k dalšímu vzdělávání a osobnostnímu růstu
- flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- zázemí organizace s dlouholetou praxí
Nástup dle dohody, místo výkonu Brno.
Nutnou podmínkou k zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu (proč si myslíte, že jste vhodný kandidát, zkušenosti v oboru, apod.) nejpozději do 13. 7. 2016 na e-mail hana.zizlavska@ratolest.cz.
Vybraní uchazeči budou kontaktováni e-mailem či telefonicky, aby se dostavili k osobnímu pohovoru. Výběrové řízení bude dvoukolové. První kolo proběhne ve dnech 18. 7. a 19. 7. 2016. Úspěšní kandidáti z prvního kola budou zařazeni do druhého kola, které proběhne dne 22. 7. 2016. Organizace si vyhrazuje právo vyhlásit nové výběrové řízení v případě, že nevybere vhodného kandidáta.
Odesláním životopisu a motivačního dopisu a příp. dalších podkladů uchazeč souhlasí s tím, aby Ratolest Brno, IČ 65348893, se sídlem Kpt. Jaroše 7b, 602 00 Brno, zpracovávala osobní údaje v nich obsažené za účelem realizace tohoto výběrového řízení a to po dobu maximálně 6 měsíců. Tento souhlas lze kdykoli písemně odvolat.