- zkušenost s osobní asistencí
- zkušenost s vedením lidí
- organizační schopnosti
- aktivní přístup
- schopnost jak samostatné tak i týmové práce
- základní orientaci v právních předpisech (z. 108/2006 Sb. atd.)
- výborné komunikační schopnosti
- výborný písemný i slovní projev
- schopnost diplomatického řešení situací
- splněnou kvalifikaci pro výkon sociálního pracovníka dle zák. 108/2006 Sb.
Co budete dělat:
- v první fázi se bude seznamovat s chodem služby na pozici sociálního pracovníka
- od 1. 10. 2017 nastoupí na pozici vedoucí osobní asistence
- zodpovídat za chod služby (zajištění asistencí, přijímání pracovníků, jednání s klienty, vedení porad apod.)
- pracovat dle standardů služby, tvořit je a aktualizovat
- podílet se na finančním a projektovém řízení služby
- podílet se na propagaci služby
- pracovat s klienty v jejich přirozeném prostředí (terénní práce)
Co můžeme nabídnout:
- práci na HPP
- úvazek 1,00
- přátelský pracovní kolektiv
- dobré pracovní zázemí ve stabilní neziskové organizaci
- pružnou pracovní dobu
- další vzdělávání soc. pracovníka
- supervizi
- 5 týdnů dovolené
- odpovídající fixní finanční ohodnocení plus odměny a osobní ohodnocení
Váš životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte, prosím, na email: reditel@apla-jm.cz a to do termínu 6.8.2017. Poté bude s vybranými osobami proveden osobní pohovor.
e-mail: reditel@apla-jm.cz
web: http://www.apla-jm.cz/index.php?ID=1175