Azylový dům pomáhá zejména matkám nebo otcům s dětmi, kteří se nacházejí v nepříznivé sociální
situaci spojené se ztrátou bydlení. Poskytuje jim dočasné ubytování v bezpečném prostředí, základní
sociální poradenství, usiluje o rozvoj schopností a dovedností důležitých pro běžný život. Pracovníci
služby podporují klienty prostřednictvím činností k osamostatnění, popřípadě k využití odpovídající
následné služby.
Náplň práce:
- řízení týmu služby, zajištění provozu 24/7 včetně řešení krizových situací spojených s provozem
- rozvoj kvality služby
- komunikace a spolupráce se státními institucemi (zejm. ÚP, OSPOD), dalšími poskytovateli sociálních služeb, školami aj.
- administrativa spojená s poskytovanou sociální službou a pozicí vedoucí/ho služby – práce s programem pro vedení dokumentace o poskytované službě (eQuip), statistiky, hodnocení
- jednání se zájemci o službu, uzavírání smluv, přímá práce s klienty služby
Co musíte splňovat:
- vzdělání dle § 110 odst.4) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách na pozici sociálního pracovníka
- min. 3 roky praxe v sociální oblasti, zkušenosti s vedením týmu – výhodou
- vhled do problematiky pobytové sociální služby, znalost standardů kvality sociálních služeb
- samostatnost, zodpovědnost, týmovost, komunikační a organizační dovednosti, spolupráci s ostatními středisky OCHHK
- ochotu vzdělávat se
- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- uživatelskou znalost práce na PC – MS Office (Excel, Word, Outlook), One Drive – výhodou
Co nabízíme:
- pracovní poměr na plný úvazek
- zázemí stabilní neziskové organizace
- další odborné vzdělávání
- 5 týdnů dovolené
- stravenkový paušál
- čtvrtletní odměny
V případě Vašeho zájmu, prosím, zašlete do 25. 11. 2022 na adresu personalista@charitahk.cz:
- profesní životopis
- motivační dopis
- koncepci rozvoje služby Domova pro matky s dětmi v max. rozsahu 1 A4