Vedoucí střediska Domov pro matky s dětmi (Hradec Králové)

Azylový dům pomáhá zejména matkám nebo otcům s dětmi, kteří se nacházejí v nepříznivé sociální
situaci spojené se ztrátou bydlení. Poskytuje jim dočasné ubytování v bezpečném prostředí, základní
sociální poradenství, usiluje o rozvoj schopností a dovedností důležitých pro běžný život. Pracovníci
služby podporují klienty prostřednictvím činností k osamostatnění, popřípadě k využití odpovídající
následné služby.

Náplň práce:

  • řízení týmu služby, zajištění provozu 24/7 včetně řešení krizových situací spojených s provozem
  • rozvoj kvality služby
  • komunikace a spolupráce se státními institucemi (zejm. ÚP, OSPOD), dalšími poskytovateli sociálních služeb, školami aj.
  • administrativa spojená s poskytovanou sociální službou a pozicí vedoucí/ho služby – práce s programem pro vedení dokumentace o poskytované službě (eQuip), statistiky, hodnocení
  • jednání se zájemci o službu, uzavírání smluv, přímá práce s klienty služby

Co musíte splňovat:

  • vzdělání dle § 110 odst.4) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách na pozici sociálního pracovníka
  • min. 3 roky praxe v sociální oblasti, zkušenosti s vedením týmu – výhodou
  • vhled do problematiky pobytové sociální služby, znalost standardů kvality sociálních služeb
  • samostatnost, zodpovědnost, týmovost, komunikační a organizační dovednosti, spolupráci s ostatními středisky OCHHK
  • ochotu vzdělávat se
  • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
  • uživatelskou znalost práce na PC – MS Office (Excel, Word, Outlook), One Drive – výhodou

Co nabízíme:

  • pracovní poměr na plný úvazek
  • zázemí stabilní neziskové organizace
  • další odborné vzdělávání
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenkový paušál
  • čtvrtletní odměny

V případě Vašeho zájmu, prosím, zašlete do 25. 11. 2022 na adresu personalista@charitahk.cz:

  • profesní životopis
  • motivační dopis
  • koncepci rozvoje služby Domova pro matky s dětmi v max. rozsahu 1 A4