Magistrát hlavního města Prahy obsazuje pracovní místo koordinátor / koordinátorka rozvojového týmu v odboru sociálních věcí (kód 3356).
Úředníkem podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, se může stát fyzická osoba, která je státním občanem ČR nebo cizím státním občanem s trvalým pobytem v ČR, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, bezúhonná a ovládá český jazyk.
Stručná charakteristika práce
- metodická, poradenská a konzultační činnost v oblasti sociálních služeb péče v rámci projektu „Transformace systému péče o Pražany, kteří potřebují intenzivní podporu a byli umisťováni do zařízení mimo HMP, včetně posílení kapacit péče v hl. m. Praze“
- koordinace činnosti centrálního transformačního týmu a činnosti místních rozvojových týmů
- vyhotovování metodických pokynů ke standardům kvality sociálních služeb, koordinace zkvalitňování poskytovaných sociálních služeb (dozor nad dodržováním metodických materiálů v oblasti kvality sociálních služeb péče)
- vyjednávání s krajem a obcemi v regionech i v Praze, zajišťování komunikace a sdílení dobré praxe mezi příspěvkovými organizacemi
- zavádění a ověřování standardů procesu transformace
- poskytování odborné a metodické pomoci poskytovatelům sociálních služeb v oblasti jejich rozvojových aktivit s ohledem na potřeby hl. m. Prahy
- vytváření strategických rozvojových dokumentů projektu
- podíl na přípravě rozpočtu příspěvkových organizací z hlediska personálního zajištění, konzultační činnost v této oblasti v návaznosti na zajištění sociálních služeb péče
- koordinace metodické činnosti v oblasti vykazování výkonů přímé péče v sociálních službách
- podíl na tvorbě Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb
- poskytování poradenské pomoci ve vztahu k poskytovatelům sociálních služeb péče
- koordinace podmínek a nastavování procesů pro vznik nových sociálních služeb pro osoby se specifickým typem postižení
Požadujeme
- VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
- orientace v systému poskytování služeb sociální péče
- znalost Standardů kvality sociálních služeb
- znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění)
- velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, zejm. Word, Excel, PowerPoint; Internet)
- zkušenosti s vedením týmu
- komunikační schopnosti a dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
- samostatné rozhodování a řešení problémů, analytické schopnosti
Vítána
odborná způsobilost pro výkon správní činnosti na úseku sociálních služeb
Co Vám nabízíme?
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě1) 11, struktura platu: základní plat (22.980 Kč až 33.790 Kč podle započitatelé praxe), osobní příplatek po zkušební době (do výše 16.890 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
- pružnou pracovní dobu
- možnost občasné práce z domova
- 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna
- podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, možnost využití programu mentoringu a koučinku
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, možnost využití dvou dětských skupin pro děti zaměstnanců
- systém Cafeteria
- příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
- příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
- příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- pracoviště v centru Prahy
Úplné znění oznámení o volném místě naleznete na úřední desce nebo kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy, včetně informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech.
http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/magistrat/kariera/index.html
Písemné nabídky se strukturovaným profesním životopisem v českém jazyce prosím zasílejte na adresu kariera.magistrat@praha.eu. Do předmětu zprávy uveďte: „Volné místo na dobu určitou- koordinátor/ka rozvojového týmu/SOV/VM42/21/Se“
Ing. Alfréd Richter, tel.: +420 236 004 418
Pracovní nabídka je platná po dobu vyvěšení oznámení na úřední desce hl. m. Prahy.