Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem).
Další požadavky stanovené Statutárním městem Liberec pro uchazeče:
- vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském studijním programu; případně i vyšší odborné vzdělání;
- znalost příslušných zákonných norem; samostatnost při práci, psychická odolnost, vysoká pečlivost a
důslednost; velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s klienty.
Uvítáme praxi v sociální oblasti.
- jméno, příjmení a titul;
- datum a místo narození;
- státní příslušnost;
- místo trvalého pobytu;
- číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana).
- Musí být též uvedeno datum a podpis zájemce.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o jeho dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností;
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce;
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku. Přihlášku i osobní dotazník lze stáhnout na webových stránkách města na adrese https://www.liberec.cz/cz/obcan/urad/tajemnik/oddeleni-personalni/dokumenty/osobni-dotaznik-prihlaska-k- vyberovemu-rizeni.html
Popis vykonávané činnosti: Výkon státní správy v přenesené působnosti – zajišťování agendy veřejného
opatrovníka u osob, které jsou omezeny ve svéprávnosti, a jejichž opatrovníkem bylo ustanoveno statutární město Liberec. Zastupování opatrovance při podávání žádostí a uzavírání smluv. Jednání na úřadech, v bankách, u soudu, u notáře, u exekutora a jiných institucí. Nakládání s finančními prostředky opatrovance a jeho dalším majetkem. Zajišťování potřeb opatrovance.
Platové zařazení: do platové třídy 10, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému
vykonávanému druhu práce. Zaměstnanecké výhody jsou garantovány platnou kolektivní smlouvou úřadu. Přehled poskytovaných benefitů je na https://www.liberec.cz/cz/obcan/urad/tajemnik/oddeleni-
personalni/dokumenty/prihlaska-k-vyberovemu-rizeni.html
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný od 1. ledna 2023, případně dle dohody.
Lhůta pro podání přihlášky: uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů je dne 16. prosince 2022.
Způsob podání přihlášky:
- poštou na adresu:
STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC, personální oddělení, nám.
Dr. E. Beneše 1/1,
460 59 Liberec 1 - osobně na podatelnu Magistrátu města Liberec (tel. 485 243 761
- 485 243 768 – 9). Obálku označte textem: VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT AGENDY OPATROVNICTVÍ.