Tajemník Magistrátu města Liberec vyhlašuj e podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení, které je podmínkou pro vznik pracovního poměru úředníka zařazeného do funkce REFERENT AGENDY OPATROVNICTVÍ v oddělení sociálních činností na odboru sociální péče Magistrátu města Liberec.
Podmínky výběrového řízení:
Popis pracovní činnosti: Výkon státní správy v přenesené působnosti – zajišťování agendy veřejného opatrovníka u osob, které jsou omezeny ve svéprávnosti, a jejichž opatrovníkem bylo ustanoveno statutární město Liberec. Zastupování opatrovance při podávání žádostí a uzavírání smluv. Jednání na úřadech, v bankách, u soudu, u notáře, u exekutora a jiných institucí. Nakládání s finančními prostředky opatrovance a jeho dalším majetkem. Zajišťování potřeb opatrovance.
Místo výkonu práce: budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce
Platové zařazení: 11. platová třída + osobní příplatek po zkušební době
Zaměstnanecké výhody jsou garantovány kolektivní smlouvou, k náhledu zde Benefity
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup je možný ihned / dle dohody
Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním předpisem (např. kvalifikační předpoklady stanovené zákonem).
Další požadavky stanovené statutárním městem Liberec pro uchazeče:
- vysokoškolské vzdělání získané studiem v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu;
- znalost příslušných zákonných norem;
- samostatnost při práci, psychická odolnost, vysoká pečlivost a důslednost;
- velmi dobrá úroveň komunikačních schopností pro jednání s klienty.
Uvítáme praxi v sociální oblasti.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat jeho:
– jméno, příjmení a titul; – datum a místo narození; – státní příslušnost; – místo trvalého pobytu; – číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana; – datum podání a podpis uchazeče.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: – aktuální životopis; – výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; – ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Uvítáme přiložení vyplněného osobního dotazníku a fotografie. Přihlášku i osobní dotazník si můžete stáhnout zde Osobní dotazník a přihláška
Lhůta pro podání přihlášky: 22. října 2023
Způsob podání přihlášky: poštou na adresu: STATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC, personální oddělení, nám. Dr. E. Beneše 1/1, 460 59 Liberec 1 nebo osobně na podatelnu Magistrátu města Liberec (tel. 485 243 760 nebo 485 243 768 – 9). Obálku označte textem: VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – REFERENT AGENDY OPATROVNICTVÍ.
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo na základě výběrového řízení nepřijmout žádného uchazeče.
Vrácení písemných materiálů poskytnutých k výběrovému řízení: po skončení výběrového řízení si uchazeči mohou materiály osobně vyzvednout na personálním oddělení Magistrátu města Liberec nebo (po dohodě) jim budou zaslány poštou.