Tajemník Městského úřadu Moravský Beroun vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa sociální pracovník / pracovnice / vedoucí pečovatelské služby města Moravský Beroun.
Počet volných pracovních míst: 1
Předpokládaný termín nástupu: 01.01.2022 nebo dle dohody
Pracovní poměr: s úvazkem 1,0 na dobu neurčitou se zkušební dobou 6 měsíců
Místo výkonu práce: město Moravský Beroun, včetně místních částí
Obecná charakteristika pracovní náplně:
- odpovědnost za provoz pečovatelské služby (dále jen „služba“) po stránce odborné,
- metodické, provozní a ekonomické včetně provádění kontrolní činnosti,
- odpovědnost za kvalitní a operativní poskytování služby klientům,
- odpovědnost za dodržování standardů kvality poskytované služby,
- plánování průběhu poskytování služby včetně jejího hodnocení podle osobních cílů, potřeb a schopností klientů,podílení se na práci s klienty služby,
- uzavírání smluv se žadateli a klienty služby o poskytování služby,
- řízení podřízených zaměstnanců a kontrola jejich práce,
- vypracování žádostí o dotace na pečovatelskou službu, jejich kontrola a vyúčtování,
- provádění depistáže a sociálního šetření u žadatelů a klientů služby,
- zabezpečování sociální agendy včetně řešení sociálně právních problémů klientů,
- provádění sociálního poradenství,
- prezentace služby široké veřejnosti.
Předpoklady pro přijetí uchazeče:
- fyzická osoba, která je státním občanem ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím
státním občanem a má na území ČR trvalý pobyt, - dosáhl věku 18 let,
- je svéprávný (§ 15 zákona č. 89/2012 Sb.),
- je bezúhonný (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
- ovládá jednací jazyk.
Požadované vzdělání:
- vdělání odpovídající odborné způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, kterým je
- vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, nebo
- vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu.
Dále požadujeme:
- znalost problematiky poskytování sociálních služeb,
- orientace v právních předpisech, zejména:
- zákon č. 108/2016 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů,
- zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů,
- dobré řídící, komunikační a organizační schopnosti,
- samostatnost v rozhodování, schopnost pracovat pod časovým tlakem, flexibilita, vysoké pracovní nasazení,
- dobrou uživatelskou znalost práce na PC (aplikace MS Windows, MS Office, aj.),
- pečlivost, odpovědnost, spolehlivost,
- řidičský průkaz skupiny B.
Výhodou:
- předchozí pracovní praxe na obdobné pozici v terénní službě nebo zkušenosti v oblasti
sociální práce v terénu, - praxe jako vedoucí zaměstnanec.
Platové podmínky:
Řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a Nařízením
vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,
ve znění pozdějších předpisů (10. platová třída). Ke stanovenému platovému tarifu
je přiznán příplatek za vedení a dle zapracování osobní příplatek.
Nabízíme: - 25 dnů dovolené,
- 3 dny indispozičního volna,
- zaměstnanecké výhody (příspěvek na stravování, příspěvek na kulturu a sport formou
poukázek, příspěvek na penzijní připojištění aj.) - zajištění stabilního stravování v restauraci města (závodní stravování),
- odborný rozvoj,
- dle dosahovaných pracovních výsledků a pravidel v systému hodnocení a odměňování možnosti poskytnutí nenárokových složek platu (osobní příplatek, odměna).
Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti (viz příloha):
- jméno, příjmení, titul,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího
státního občana, - kontaktní adresa a telefon,
- datum a podpis.
K přihlášce připojí uchazeč tyto dokumenty:
- strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních
a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedené charakteristiky
pracovní náplně, včetně doby praxe v oblasti poskytování sociálních služeb, - originál nebo ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
Lhůta pro podání přihlášky:
Přihlášku s požadovanými doklady lze podat poštou nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Moravský Beroun, náměstí 9. května 4, 793 05 Moravský Beroun, a to nejpozději do 17.12.2021 do 12:00 hodin, kdy přihláška musí být doručena na městský úřad. K pozdějším podáním nebude přihlíženo.
Obálku označte: „VŘ 8/2021 vedoucí PS MB – NEOTVÍRAT“.
Kontaktní osoba: Bc. Marek Malínek, tajemník městského úřadu, tel. 554 773 124, 724 172 591,
e-mail: marek.malinek@morberoun.cz.
Na základě zaslaných podkladů může být uchazeč o pracovní pozici pozván k výběrovému
pohovoru. V případě nevybrání budou doklady vráceny zpět. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo toto oznámení i bez uvedení důvodu kdykoliv zrušit nebo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů.
Bc. Marek Malínek
tajemník