Sociální pracovník(ce) / vedoucí pečovatelské služby (Moravský Beroun)

Tajemník Městského úřadu Moravský Beroun vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa sociální pracovník / pracovnice / vedoucí pečovatelské služby města Moravský Beroun.

Počet volných pracovních míst: 1
Předpokládaný termín nástupu: 01.01.2022 nebo dle dohody
Pracovní poměr: s úvazkem 1,0 na dobu neurčitou se zkušební dobou 6 měsíců
Místo výkonu práce: město Moravský Beroun, včetně místních částí

Obecná charakteristika pracovní náplně:

  • odpovědnost za provoz pečovatelské služby (dále jen „služba“) po stránce odborné,
  • metodické, provozní a ekonomické včetně provádění kontrolní činnosti,
  • odpovědnost za kvalitní a operativní poskytování služby klientům,
  • odpovědnost za dodržování standardů kvality poskytované služby,
  • plánování průběhu poskytování služby včetně jejího hodnocení podle osobních cílů, potřeb a schopností klientů,podílení se na práci s klienty služby,
  • uzavírání smluv se žadateli a klienty služby o poskytování služby,
  • řízení podřízených zaměstnanců a kontrola jejich práce,
  • vypracování žádostí o dotace na pečovatelskou službu, jejich kontrola a vyúčtování,
  • provádění depistáže a sociálního šetření u žadatelů a klientů služby,
  • zabezpečování sociální agendy včetně řešení sociálně právních problémů klientů,
  • provádění sociálního poradenství,
  • prezentace služby široké veřejnosti.

Předpoklady pro přijetí uchazeče:

  • fyzická osoba, která je státním občanem ČR, popřípadě fyzická osoba, která je cizím
    státním občanem a má na území ČR trvalý pobyt,
  • dosáhl věku 18 let,
  • je svéprávný (§ 15 zákona č. 89/2012 Sb.),
  • je bezúhonný (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
  • ovládá jednací jazyk.

Požadované vzdělání:

  • vdělání odpovídající odborné způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, kterým je
    • vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, nebo
    • vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu.

Dále požadujeme:

  • znalost problematiky poskytování sociálních služeb,
  • orientace v právních předpisech, zejména:
    • zákon č. 108/2016 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů,
    • zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů,
  • dobré řídící, komunikační a organizační schopnosti,
  • samostatnost v rozhodování, schopnost pracovat pod časovým tlakem, flexibilita, vysoké pracovní nasazení,
  • dobrou uživatelskou znalost práce na PC (aplikace MS Windows, MS Office, aj.),
  • pečlivost, odpovědnost, spolehlivost,
  • řidičský průkaz skupiny B.

Výhodou:

  • předchozí pracovní praxe na obdobné pozici v terénní službě nebo zkušenosti v oblasti
    sociální práce v terénu,
  • praxe jako vedoucí zaměstnanec.
    Platové podmínky:
    Řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a Nařízením
    vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,
    ve znění pozdějších předpisů (10. platová třída). Ke stanovenému platovému tarifu
    je přiznán příplatek za vedení a dle zapracování osobní příplatek.
    Nabízíme:
  • 25 dnů dovolené,
  • 3 dny indispozičního volna,
  • zaměstnanecké výhody (příspěvek na stravování, příspěvek na kulturu a sport formou
    poukázek, příspěvek na penzijní připojištění aj.)
  • zajištění stabilního stravování v restauraci města (závodní stravování),
  • odborný rozvoj,
  • dle dosahovaných pracovních výsledků a pravidel v systému hodnocení a odměňování možnosti poskytnutí nenárokových složek platu (osobní příplatek, odměna).

Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti (viz příloha):

  • jméno, příjmení, titul,
  • datum a místo narození,
  • státní příslušnost,
  • místo trvalého pobytu,
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího
    státního občana,
  • kontaktní adresa a telefon,
  • datum a podpis.

K přihlášce připojí uchazeč tyto dokumenty:

  • strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních
    a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedené charakteristiky
    pracovní náplně, včetně doby praxe v oblasti poskytování sociálních služeb,
  • originál nebo ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

Lhůta pro podání přihlášky:

Přihlášku s požadovanými doklady lze podat poštou nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Moravský Beroun, náměstí 9. května 4, 793 05 Moravský Beroun, a to nejpozději do 17.12.2021 do 12:00 hodin, kdy přihláška musí být doručena na městský úřad. K pozdějším podáním nebude přihlíženo.

Obálku označte: „VŘ 8/2021 vedoucí PS MB – NEOTVÍRAT“.

Kontaktní osoba: Bc. Marek Malínek, tajemník městského úřadu, tel. 554 773 124, 724 172 591,

e-mail: marek.malinek@morberoun.cz.

Na základě zaslaných podkladů může být uchazeč o pracovní pozici pozván k výběrovému
pohovoru. V případě nevybrání budou doklady vráceny zpět. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo toto oznámení i bez uvedení důvodu kdykoliv zrušit nebo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů.

Bc. Marek Malínek
tajemník