Hledáme novou kolegyni nebo kolegu, Vedoucího DZR/Sociálního pracovníka.
Domov Jistoty, příspěvková organizace přijme do pracovního poměru na plný pracovní úvazek vedoucího zařízení s výkonem funkce sociálního pracovníka pro výkon sociální práce a řízení domova se zvláštním režimem, který je určen dospělým osobám s chronickým duševním onemocněním – schizofrenií, poruchami s trvalými bludy, afektivními poruchami či organickou poruchou s bludy podobnou schizofrenii, které mají z důvodu tohoto onemocnění sníženou soběstačnost a potřebují pravidelnou pomoc jiné fyzické osoby.
Jedná se o pracovní poměr založený jmenováním.
Odborná způsobilost
- Ukončené vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském programu zaměřeném na sociální práci a příbuzné obory (§ 110, odst. 4 zákona
č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) - Další vzdělávání sociálního pracovníka (§ 111, zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů)
Požadované obecné znalosti, schopnosti a dovednosti
- Komunikační dovednosti (kultivovaný slovní a písemný projev)
- Organizační dovednosti
- Schopnost vedení týmu pracovníků
- Dobrá znalost práce na PC (MS Office, Internet)
- Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
Požadované speciální znalosti, schopnosti a dovednosti
- Znalost zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách, vyhlášky č. 505/2006 Sb. ve znění pozdějších předpisů a dalších právních předpisů souvisejících s výkonem práce sociálního pracovníka
- Schopnost aplikace legislativních norem do praxe (dodržování pravidel stanovených zákonem o sociálních službách a standardy kvality v sociálních službách)
- Schopnost řízení případové práce
- Schopnost multidisciplinární spolupráce
- Znalost tvorby vnitřních pravidel ke standardům kvality
- Znalost projektového a grantového řízení
- Schopnost práce s rizikem a řešení konfliktů
- Schopnost strategického řízení a plánování
- Orientace na cíle organizace a řízené služby
- Schopnost podílet se na řízení změn (např. při zavádění nových přístupů v práci s klienty)
Osobnostní předpoklady
- Respekt k lidským právům, svobodám a důstojnosti
- Koncepční myšlení
- Organizační a řídící schopnosti
- Samostatnost
- Rozhodnost
- Důkladnost
- Orientace v situaci a na lidi
- Flexibilita
- Vyzrálost
- Empatie
- Sebekontrola
- Respekt k nadřízeným
- Sebedůvěra
- Tvořivost
- Zodpovědnost
- Vytrvalost
- Vstřícnost
- Schopnost osobnostního a profesního rozvoje
- Odolnost vůči stresu a vysoké zátěži
- Loajálnost
Požadujeme:
- praxi v sociálních službách
- zkušenost s řízením pracovního kolektivu alespoň 2 roky výhodou
- zkušenost s konceptem Zotavení (Recovery) výhodou
Charakteristika pracovní pozice
- Výkon činností sociální práce v domově se zvláštním režimem dle zákona č. 108/2006 Sb.
o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. - Vedení sociálních spisů uživatelů služby a další související agendy.
- Jednání se zájemci o službu a vedení databáze žadatelů.
- Zajišťování analytické, koncepční a metodické činnosti v řízené službě.
- Organizování, řízení a kontrola činnosti zařízení, vedení pracovníků.
Nabízíme:
- práci v kolektivu stabilní organizace
- podporu v dalším profesním růstu, zaškolení
- ohodnocení odpovídající standardu a kvalitě odvedené práce
Místo výkonu práce: Bohumín, Koperníkova 870
Platové podmínky:
- platová třída, odměňování dle NV 341/2017 Sb., (platové rozpětí dle započitatelné praxe od 27.430 – 40.110 Kč), příplatek za vedení dle počtu řízených pracovníků, možnost přiznání osobního hodnocení
Předpokládané datum nástupu: květen 2024, dle vzájemné dohody
Kontakt:
Domov Jistoty, příspěvková organizace
IČ: 00847372
Bc. Martina Čajková, personalista
Sídlo organizace: Slezská 164, Bohumín
Email: cajkova@djbohumin.cz
Tel.: 558 848 164
Přihlášky zasílejte na výše uvedenou adresu nebo email, nejpozději do 3.5.2024, a to
ve formě:
- strukturovaný životopis s přehledem vzdělání a praxe
- motivační dopis
- kopie dokladu o splnění kvalifikace dle zákona o sociálních službách
Přihláška musí obsahovat: označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, místo trvalého pobytu, příp. další kontaktní údaje na uchazeče, a prohlášení o trestní bezúhonnosti uchazeče.
Výběrové řízení bude tříkolové. V prvním kole výběrového řízení proběhne výběr uchazečů na základě splnění základních podmínek výběrového řízení, tj. odpovídající kvalifikace
a dodání písemných materiálů uvedených výše.
Žadatelé, kteří splní všechny požadavky 1. kola, budou pozváni do 2. kola výběrového řízení, které proběhne formou osobního rozhovoru s výběrovou komisí. Výběrové pohovory proběhnou 10.5.2024. O konkrétním čase pohovoru budou jednotliví uchazeči předem informováni. Náhradní termíny osobních rozhovorů 2. kola výběrového řízení nebudou poskytovány.
V případě, že ve 2. kole výběrového řízení bude vybráno více uchazečů, uskuteční se 3. kolo. O podmínkách 3. kola výběrového řízení budou vybraní uchazeči předem informováni.
Osobní údaje zaměstnance obsažené v předložené žádosti budou Domovem Jistoty, p.o. zpracovávány pouze pro účely výběru a přijetí nového pracovníka; k jiným účelům nebudou tyto osobní údaje Domovem Jistoty, p.o. použity. Domov Jistoty p.o. při zpracovávání osobních údajů dodržuje platné právní předpisy. Podrobné informace o ochraně osobních údajů jsou uvedeny na oficiálních webových stránkách zaměstnavatele www.domovjistoty.cz.
Zaslané materiály organizace po uplynutí 3 měsíců od konání výběrového řízení skartuje, pokud o jejích vrácení uchazeč nepožádá.