Vedoucí týmu osobních asistentů (Brno)

 
Nezisková organizace Domov pro mne z.s., která poskytuje registrovanou sociální službu osobní asistence pro osoby ve věku od tří let s tělesným, mentálním nebo kombinovaným postižením včetně poruch autistického spektra a seniory, vypisuje výběrové řízení na pozici vedoucí týmu osobních asistentů.
 
Náplň práce:
  • Vedení týmu osobních asistentů – plánování směn asistentům, organizace porad, supervizí, motivace zaměstnanců, atd
  • Péče o klienty – komunikace s klienty a pečujícími, tvorba rozpisu služeb a zpracovávání požadavků od klientů, kontrola spisů a dokumentace, atd
  • Osobní asistence – přímá péče o klienty (pomoc s hygienou, sebeobsluhou, podáváním stravy, doprovody, trávení volného času, atd.)
  • Administrativa spojená se sociální službou – individuální plánování, správa složek klientů, podílení se na tvorbě manuálů a metodik, atd
  • Realizace doprovodných akcí – příměstské tábory, výlety, společenské akce pro klienty, atd
Požadujeme:
  • Zdravotní způsobilost
  • Bezúhonnost
  • Odbornou způsobilost: Minimálně středoškolské vzdělání
  • Odbornou způsobilost dle zákona o sociálních službách (tzn. Kvalifikační kurz, vzdělání v sociální oblasti – středoškolské, vyšší odborné, vysokoškolské)
  • Praxe v sociálních službách minimálně dva roky
  • Praxe s vedením týmu výhodou
  • Pokročilá dovednost práce s PC
  • Samostatnost, komunikativnost, flexibilitu, týmového a tvůrčího ducha, schopnost řešit krizové nebo konfliktní situace
Nabízíme:
  • Smysluplnou, zajímavou práci v příjemném kolektivu
  • Flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené a 3 dny na zotavenou (tzv. sickdays)
  • Péči o zaměstnance (supervize, příspěvek na dopravu, stravenky)
  • Další vzdělávání v sociální oblasti
Nástup: 1.12.2016
 
V případě Vašeho zájmu zasílejte životopis s fotografií a motivační dopis do 14.11.2016 na email osobniasistence@domovpromne.cz.

e-mail:
web: