Nezisková organizace Domov pro mne z.s., která poskytuje registrovanou sociální službu osobní asistence pro osoby ve věku od tří let s tělesným, mentálním nebo kombinovaným postižením včetně poruch autistického spektra a seniory, vypisuje výběrové řízení na pozici vedoucí týmu osobních asistentů.
Náplň práce:
- Vedení týmu osobních asistentů – plánování směn asistentům, organizace porad, supervizí, motivace zaměstnanců, atd
- Péče o klienty – komunikace s klienty a pečujícími, tvorba rozpisu služeb a zpracovávání požadavků od klientů, kontrola spisů a dokumentace, atd
- Osobní asistence – přímá péče o klienty (pomoc s hygienou, sebeobsluhou, podáváním stravy, doprovody, trávení volného času, atd.)
- Administrativa spojená se sociální službou – individuální plánování, správa složek klientů, podílení se na tvorbě manuálů a metodik, atd
- Realizace doprovodných akcí – příměstské tábory, výlety, společenské akce pro klienty, atd
Požadujeme:
- Zdravotní způsobilost
- Bezúhonnost
- Odbornou způsobilost: Minimálně středoškolské vzdělání
- Odbornou způsobilost dle zákona o sociálních službách (tzn. Kvalifikační kurz, vzdělání v sociální oblasti – středoškolské, vyšší odborné, vysokoškolské)
- Praxe v sociálních službách minimálně dva roky
- Praxe s vedením týmu výhodou
- Pokročilá dovednost práce s PC
- Samostatnost, komunikativnost, flexibilitu, týmového a tvůrčího ducha, schopnost řešit krizové nebo konfliktní situace
Nabízíme:
- Smysluplnou, zajímavou práci v příjemném kolektivu
- Flexibilní pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené a 3 dny na zotavenou (tzv. sickdays)
- Péči o zaměstnance (supervize, příspěvek na dopravu, stravenky)
- Další vzdělávání v sociální oblasti
Nástup: 1.12.2016
V případě Vašeho zájmu zasílejte životopis s fotografií a motivační dopis do 14.11.2016 na email osobniasistence@domovpromne.cz.