Posilování odolnosti v praktickém vzdělávání studentů sociální práce
Text přináší odpovědi na otázku: „Jak posilovat odolnost v rámci praktického vzdělávání studentů sociální práce?“Zobrazit text
Vzdělávání v sociální práci
Text přináší odpovědi na otázku: „Jak posilovat odolnost v rámci praktického vzdělávání studentů sociální práce?“Zobrazit text
Cieľom príspevku je analyzovať teoretické koncepty ďalšieho vzdelávania a profesijného rozvoja sociálnych pracovníkov, empiricky overiť reálne skúsenosti slovenských a českých sociálnych pracovníkov s ďalším vzdelávaním a zistiť ich názory na ďalší profesijný rozvoj.Zobrazit text
Cílem příspěvku je zasadit vzdělávání v sociální práci do kontextu vývoje vzdělanostních příležitostí a požadavků trhu práce a komparovat požadavky zaměstnavatelů na sociální pracovníky a oblasti, ve kterých jsou sociální pracovníci v rámci pomaturitního studia vzděláváni. Reaguje vzdělávací kurikulum sociální práce na měnící se společenské podmínky a na současné požadavky trhu práce?Zobrazit text
Text prináša odpoveď na otázku, aký je prínos stratégie service learning v oblasti rozvoja kľúčových kompetencií študentov a študentiek sociálnej práce.Zobrazit text
Cílem empirického textu je zjistit, jak se konstrukce významu genderu projevuje v interakcích mezi sociálními pracovníky/pracovnicemi a jejich klienty/klientkami a jaké implikace z toho vyplývají pro vzdělavatele v sociální práci.Zobrazit text
Cieľom výskumu bolo zistiť, s akými problémami sa najčastejšie stretávajú študenti sociálnej práce počas výkonu odbornej praxe. Štúdia bola realizovaná na Katedre sociálnej práce Trnavskej univerzity v Trnave.Zobrazit text
Přehledový článek chce ukázat, jak lze využít systematický popis nároků na pracovní pozice sociálních pracovníků (tzv. profesiogramy) jako jeden ze zdrojů pro konstrukci vzdělávacích programů v oblasti terciárního vzdělávání.Zobrazit text
Text se zaměřuje na zjištění míry stigmatizace vůči lidem s duševním onemocněním u studentů Vysoké školy polytechnické napříč obory, s důrazem na destigmatizační efekt specifické výuky pro studenty oboru Zdravotně sociální pracovník za účasti peer lektorů.Zobrazit text
Zámerom výskumu bolo identifikovať faktory vnútornej a vonkajšej motivácie študentov/ tiek sociálnej práce zohľadnených pri výbere štúdia a zistiť, ako študenti/tky sociálnej práce hodnotia svoje štúdium.Zobrazit text
© 2020 - časopis Sociální práce, všechna práva vyhrazena