Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně obsazujeme ve výběrovém řízení pozici metodik / metodička služeb sociální péče v odboru sociálních věcí (kód 3282).
Co Vás na této pozici čeká
- podíl na zkvalitňování poskytovaných sociálních služeb na území hl. m. Prahy prostřednictvím kontroly kvality sociálních služeb péče, zejména se zaměřením na služby pro seniory
- poskytování odborné a metodické pomoci poskytovatelům sociálních služeb v oblasti jejich rozvojových aktivit s ohledem na potřeby hl. m. Prahy
- metodické řízení příspěvkových organizací hl. m. Prahy v oblasti poskytovaní sociálních služeb
- zpracování metodických pokynů týkajících se standardů kvality sociálních služeb včetně kontroly jejich plnění
- podíl na přípravě rozpočtu příspěvkových organizací z hlediska personálního zajištění,
- metodická činnost v oblasti vykazování výkonů přímé péče v sociálních službách
- podíl na tvorbě Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb
- poskytování poradenství občanům hl. m. Prahy v oblasti využívání sociálních služeb péče
- poradenství poskytovatelům sociálních služeb péče
- zpracovávání stanovisek k podnětům ombudsmana ČR v oblasti sociálních služeb
- zajišťování agendy stížností v oblasti sociálních služeb
Jaké máme požadavky?
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
- znalost související legislativy, zejména znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění
- znalost práce na PC (MS Office, Internet)
- komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
- organizační schopnosti
- samostatnost, zodpovědný přístup
Výhodou
- praxe v oblasti sociálních služeb
- znalosti v oblasti rozvoje kvality a transformace sociálních služeb, zejména se zaměřením na seniorskou problematiku
- znalost souvisejících koncepčních materiálů hl. m. Prahy
- praxe ve veřejné správě
Zákonné předpoklady: Úředníkem podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, se může stát fyzická osoba, která je státním občanem ČR nebo cizím státním občanem s trvalým pobytem v ČR, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, bezúhonná a ovládá český jazyk.
Co Vám můžeme nabídnout?
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, struktura platu: základní plat (22.980 Kč až 33.790 Kč podle započitatelé praxe)
- osobní příplatek po zkušební době (do výše 16.890 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
- pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna
- podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring a koučink
- pracoviště v centru Prahy
- benefitový systém Cafeteria
- příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
- příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením,
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, 2 dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
- možnost přidělení služebního bytu
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu (https://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/magistrat/kariera/index.html).
Přihlášku s přílohami je třeba doručit nejpozději dne 19. října 2021 do podatelny Magistrátu hl. města Prahy, Jungmannova č. 35/29, 111 21 Praha 1, nebo prostřednictvím datové schránky.