Hledáme sociálního pracovníka, který má rád výzvy a převezme vedení nízkoprahového zařízení pro děti a mládež Nadosah v Bystřici n. P.
Co dělá tým Nadosahu?
Již 16 let pomáháme dětem a mladým lidem hledat si svoji životní cestu. Náš nízkoprah sídlí nedaleko náměstí v Bystřici nad Pernštejnem. Poskytujeme služby dětem a mladým lidem ve věku od 10 do 26 let. Vytváříme bezpečné prostředí, kde je možné se svěřit, nabízíme pomoc při řešení problémů ve vztazích, ve škole, doma …
Co dělá vedoucí Nadosahu?
- vede tříčlenný tým
- zodpovídá za kvalitu služby včetně tvorby metodik
- reaguje na aktuální potřeby uživatelů a podle nich službu dál rozvíjí
- pracuje s uživateli služby v klubu i v terénu
- zodpovídá za vedení potřebných dokumentů
- spolupracuje s dalšími organizacemi a subjekty (školy, OSPOD, SVP, Policie…)
- účastní se různých pracovních skupin v rámci organizace, města i Kraje Vysočina
- ve spolupráci s naším PR pracovníkem se stará o dobrou prezentaci služby
- spolupracuje při tvorbě rozpočtu a pak zajišťuje jeho správné čerpání
- zodpovídá za prostory služby (má k dispozici údržbáře a uklízečku) a další provozní záležitosti
Kde?
V Bystřici nad Pernštejnem, hned vedle náměstí za Městským muzeem (č. 299)
Od kdy?
Nejlépe od ledna 2024, popř. dle domluvy
Co nabízíme?
- pracovní smlouvu na plný úvazek
- akční, smysluplnou a kreativní práci – jistotu, že se v práci nebudete nudit
- prostor pro přinášení vlastních nápadů
- dobré zaučení a průběžné odborné vedení
- pravidelné sdílení s kolegy z našich dalších dvou nízkoprahů
- kvalitní průběžné vzdělávání (kursy, konference, stáže), pravidelnou supervizi
- pomoc a podporu při zajišťování ekonomických a dalších záležitostí souvisejících s provozem služby
- zaměstnanecké benefity (stravenkovou kartu, týden dovolené navíc, další jednorázové finanční i nefinanční benefity)
- zázemí stabilní 30tileté organizace, pro kterou jsou její zaměstnanci důležití
Hledáme kolegu, který
- má vzdělání potřebné pro pozici sociálního pracovníka (min. VOŠ),
- je plný energie a nadšení pro práci s dětmi a mladými dospívajícími lidmi,
- má rád výzvy a bude hledat nové cesty pro další rozvoj služby,
- bude schopen vést malý tým,
- bude umět komunikovat s uživateli, kolegy, úředníky i spolupracujícími organizacemi,
- pracuje rád samostatně i v týmu,
- nemusí všechno umět, ale musí chtít se to naučit,
- může pracovat v odpoledních hodinách,
- je trestně bezúhonný.
A co dál?
Pokud vás nabídka alespoň trochu zaujala, prosíme o zaslání:
- profesního životopisu,
- motivačního dopisu, proč chcete u nás pracovat,
- a vlastní koncepce řízení služby v rozsahu max. dvou stran A4.
To vše zašlete do 30. 11. 2023 Martině Horníčkové na email martina.hornickova@zdar.charita.cz. V případě dalších dotazů je vám k dispozici na telefonu 736 741 983.
Více informací na webu Oblastní charity Žďár nad Sázavou.