CHCETE SE STÁT SOUČÁSTÍ PROJEKTU K ŘEŠENÍ BYTOVÉ NOUZE?
Do našeho týmu hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Koordinátor práce s klienty Městské nájemní agentury.
O nás
Jsme inovativní služba určená majitelům bytů i lidem v bytové nouzi, jejímž účelem je poskytování dostupného bydlení v Praze. Majitelům nabízíme sadu důležitých garancí, klientům poskytujeme podporu při bydlení a zajišťujeme sociální službu, pokud ji potřebují. Tak vycházíme vstříc oběma stranám a snižujeme bariéry vstupu k dobrému a stabilnímu bydlení.
Naši klienti jsou zejména nízkopříjmoví pracující, rodiny s dětmi, rodiče-samoživitelé, senioři či lidé s hendikepem. Jsou to lidé, kteří často bydlí v provizoriu a v nevyhovujících podmínkách a kteří mají silnou vůli získat standardní bydlení.
Role Koordinátora/ky práce s klienty:
Jedna ze stěžejních rolí MNA. Mapuje a vyhodnocuje potřeby (potenciálních) klientů, zprostředkovává napojení na sociální služby a sjednává podporu spolupracujících organizací. Spolupracuje s dalšími kolegy/němi v rámci MNA.
Pracovní náplň:
- podílení se na nastavování pravidel MNA;
- koordinace sítě služeb a plánování jejich kapacit (proces zabydlování, průběžné hodnocení potřeb, monitoring spolupracujících NNO);
- podpora klientů a NNO podle aktuálních potřeby;
- řešení podnětů nájemníků, případně sousedských stížností;
- spolupráce na vedení mapovacích pohovorů s potenciálními nájemníky a vyhodnocování jejich potřeb;
- spolupráce na párování potenciálních nájemníků a nabídnutých bytů;
- spolupráce na prohlídkách bytů potenciálními nájemníky;
- spolupráce na uzavírání nájemních smluv s nájemníkem včetně související administrativy.
Požadujeme:
- velmi dobré koordinační a komunikační dovednosti;
- vyšší odborné či vysokoškolské vzdělání;
- zkušenost v sociálních či obdobných realitních / klientských službách či v příbuzné oblasti min. 2 roky;
- zkušenost s cílovou skupinou / zájem o sociální témata výhodou;
- uživatelská úroveň práce s PC, MS Office, elektronickými komunikačními prostředky a databázemi;
- pečlivost, empatii;
- proaktivní přístup;
- týmového ducha s dávkou samostatnosti.
Nabízíme:
- platové ohodnocení dle odměňování ve veřejné správě (nařízení vlády č. 341/2017 Sb. a č. 603/2020 Sb.);
- 5 týdnů dovolené, 5 sick days a stravenková karta;
- osobní rozvoj a příspěvek na vzdělávání;
- flexibilitu;
- možnost podílet se na fungování a rozvoji MNA.
Pracovní úvazek: úvazek 1,0 (s možností snížení po domluvě)
Místo pracoviště: Školská 687/13, 110 00 Praha 1.
Nástup: dohodou
Své žádosti s motivačním dopisem, ve kterém popíšete svoji zkušenost s obdobnou pozicí a / nebo co Vám předchozí zkušenosti přinesly ve vztahu k nabízené pozici a profesním životopisem zasílejte na email lucie.fisnarova@csspraha.cz do 28. 7. 2024.
Uchazeči, kteří nesplní dané požadavky, nebudou zařazeni do výběrového řízení.
CSSP si vyhrazuje možnost nepřijmout na danou pracovní pozici žádného z uchazečů.
Zasláním svých osobních materiálů uchazeči souhlasí s uchováním těchto materiálů po dobu výběrového řízení.