Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů.
Aktuálně obsazujeme ve výběrovém řízení pozici metodik / metodička sociální práce v odboru sociálních věcí (kód 1905).
Co Vás na této pozici čeká
- poskytování metodické a odborné pomoci úřadům městských částí 1-57 na úseku sociální práce
- spolupráce při organizaci porad pracovníků úřadů městských částí a krajských úřadů na úseku sociální práce
- poskytování komplexního sociálního poradenství
- samostatné zpracovávání metodických materiálů, jejich odborná prezentace a dohled nad jejich aplikací v praxi
- posuzování úplnosti a správnost řešení složitých sociálních případů a problémů v sociální oblasti ve vztahu k platné právní úpravě
- prošetřování způsobu vyřízení stížnosti proti nevhodnému chování úředních osob nebo proti postupu správního orgánu v oblasti sociální práce
- komplexní kontrola výkonu státní správy na úseku sociální práce v působnosti hl. m. Prahy, včetně zpracování nápravných opatření
- řešení stížností na úkony v oblasti sociální péče, zejména co se týče osob se zdravotním postižením, seniorů a dalších znevýhodněných osob
- provádění místních šetření a hodnocení oprávněnosti požadavků na pronájem bytů zvláštního určení a bytů přidělovaných ze sociálních důvodů
- koordinace a zajišťování poskytování sociálních služeb osobám, jejichž práva a zájmy jsou ohroženy trestnou činností jiné osoby, spolupráce s obecními úřady obcí s rozšířenou působností (§ 93, odst. b, zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách)
- rozhodování o výši a výplatě jednorázové náhrady ke zmírnění některých křivd způsobených komunistickým režimem podle nařízení vlády č. 165/1997 Sb.
- zpracovávání stanovisek k uzavření nájemních smluv k bytům zvláštního určení
- koordinace, usměrňování a kontrola výkonu veřejného opatrovnictví úřady městských částí v působnosti hl. m. Prahy
Jaké máme požadavky?
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, případně vyšší odborné vzdělání, při současném splnění požadavků odborné způsobilosti pro výkon povolání sociálního pracovníka podle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění
- znalost související legislativy, zejména znalost
- zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění
- zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění
- zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění
- zákona č. 255/2012 Sb., kontrolní řád, v platném znění
- znalost práce na PC (MS Office, Internet)
- komunikační dovednosti, schopnost jednat s lidmi
- dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
- organizační schopnosti
- proaktivní přístup
Výhodou
- praxe v oblasti sociálních služeb
- praxe v oblasti veřejné správy
- znalost práce s aplikacemi OKSystému
Vítána
- odborná způsobilost pro výkon správní činnosti na úseku výkonu veřejného opatrovnictví a na úseku sociálních služeb (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru, případně předložit doklad o uznání rovnocennosti vzdělání)
Zákonné předpoklady: Úředníkem podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, se může stát fyzická osoba, která je státním občanem ČR nebo cizím státním občanem s trvalým pobytem v ČR, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, bezúhonná a ovládá český jazyk.
Co Vám nabízíme?
- Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě1) 11, struktura platu: základní plat (22.980 Kč až 33.790 Kč podle započitatelé praxe), osobní příplatek po zkušební době (do výše 16.890 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna
- podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, program mentoringu a koučinku
- benefitový systém Cafeteria
- příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
- příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
- příspěvek na penzijní připojištění, odměny při pracovních a životních jubileích
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, možnost využití dvou dětských skupin pro děti zaměstnanců
- možnost služebního bytu
- pracoviště v centru Prahy
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.
Přihlášku s přílohami je třeba doručit nejpozději dne 9. 9. 2021 do podatelny Magistrátu hl. města Prahy, Jungmannova č. 35/29, 111 21 Praha 1, nebo prostřednictvím datové schránky.
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.