- odborné posuzovaní žadatelů a dětí pro potřeby zprostředkování náhradní rodinné péče
- výběr vhodných osvojitelů a pěstounů pro konkrétní dítě
- včetně zajišťování poradenské pomoci osvojitelům a pěstounům
- metodická a analytická činnost na úseku náhradní rodinné péče
Požadavky:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání při současném splnění podmínek pro odbornou způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka podle § 110 odst. 4 z. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
- znalost zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
- znalost zákona č. 89/2012 Sb.
- občanský zákoník (nový občanský zákoník), vše ve znění pozdějších předpisů, a znalost souvisejících předpisů
- znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, Internet)
- organizační schopnosti a komunikační dovednosti, dobrá vyjadřovací schopnost v mluveném i psaném projevu
Vítána:
- zkouška podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, pro výkon správní činnosti na úseku při sociálně-právní ochraně dětí (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru)
- praxe na úseku náhradní rodinné péče, případně na úseku sociálně právní ochrany dětí
- praxe ve veřejné správě
- pečlivost, proaktivní přístup
Zaměstnanecké výhody:
- Pružná pracovní doba 5 týdnů dovolené
- Stravenky
- Fond zaměstnavatele
- Mentoring
- Možnost dalšího vzdělávání
Uchazeč/uchazečka podává k výběrovému řízení přihlášku, ve které uvede:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
- datum a podpis
K přihlášce je nutno připojit:
- životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, včetně znalostí týkajících se správního řízení
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie), u cizích státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie)
Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 9. 1. 2017 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy, Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1. Na obálku prosím uveďte: „NEOTEVÍRAT výběrové řízení – referent/ka náhradní rodinné péče/2283/SCZ/VR275/16“. Nabídky prosím nezasílejte elektronickou poštou ani prostřednictvím odpovědního formuláře. Úplné znění oznámení, vzor přihlášky a další informace naleznete na www.praha.eu, O městě – Magistrát HMP – Volná pracovní místa.
e-mail:
web: www.praha.eu