Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici vedoucí oddělení ekonomických a kontrolních agend (kód 3390).
Úplné oznámení o výběrovém řízení naleznete na úřední desce MHMP https://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/magistrat/deska/index.html?typ=19&odbor=0&strana=1&stranavel=20
Jaká bude Vaše náplň práce
- stanovování postupů, zásad a metodik pro poskytování finančních podpor pro výběr žadatelů o podpory včetně vyhodnocování projektů
- zajišťování ekonomického řízení, kontrolní činnosti, veřejných zakázek a projektové administrace projektů realizovaných odborem
- poradenská a konzultační činnost v oblasti čerpání fondů EU a jiných mezinárodních programů
- spolupráce při zajišťování finančních zdrojů k rozvoji sociálních služeb hl. města Prahy
- formulování, zpracování projektových záměrů a realizace souvisejících projektů v sociální oblasti
- komunikace s řídícími orgány a poskytovateli jednotlivých operačních programů
- zajištění komunikace s kontrolními a auditními orgány v rámci realizovaných projektů
- dohled nad veřejnými zakázkami v rámci projektů
Jaké požadavky byste měl/a splňovat
- VŠ vzdělání magisterské nebo bakalářské
- znalost souvisejících právních předpisů, zejména zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, vše v platném znění
- velmi dobrá znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, internet)
- komunikační schopnosti a dovednosti, včetně dobrých vyjadřovacích schopností v písemném projevu
- manažerské schopnosti a dovednosti
- schopnost metodické práce
- přesnost, pečlivost
Výhodou
- praxe ve veřejné správě
- znalost zákona č. 131/200 Sb., o hlavním městě Praze, v platném znění
Zákonné předpoklady: Úředníkem podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, se může stát fyzická osoba, která je státním občanem ČR nebo cizím státním občanem s trvalým pobytem v ČR, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, bezúhonná a ovládá český jazyk.
Co Vám můžeme nabídnout
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, základní plat v rozmezí od 22.980 Kč až 33.790 Kč podle započitatelné praxe, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době (až 16.890 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
- pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
- pracoviště v centru Prahy
- podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring a koučink
- benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- možnost získání služebního bytu
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, 2 dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.
Přihlášku s přílohami je třeba doručit nejpozději dne 1. dubna 2022 do 11:00 hod. do podatelny Magistrátu hl. města Prahy, Jungmannova č. 35/29, 111 21 Praha 1, nebo prostřednictvím datové schránky.